2010. augusztus 31., kedd

My Melody




Legújabb szerzeményem ez a helyes kislány. Amikor képen először láttam még nem tetszett, mert "túl rózsaszínnek" tűnt (nem mintha nem szeretném ezt a színt), aztán nem is foglalkoztam vele. Egész furamód került vissza a képzeletbeli listámra.

Már többször írtam, hogy a világ babái mennyire tetszenek, de azért van kivétel. Az új kiadású Francia Doll of the World baba képeken nem tetszik annyira mint a legelső kiadású, aminek pedig a modernizált változata. Érdekes pedig általában az újak szebbek, de valahogy az új francia nem jön be.

Nem rég jöttek ki a Basic babák és nagyon elgondolkodtattak, hogy vegyek-e egyet vagy ne. Még most se döntöttem el még igazán. Sajnos nálunk Carnaval-t pont nem lehetett kapni, pedig ő elsőre megtetszett. Aztán megláttam Steffie-t, aki az első kiadású Francia Doll of the World babának a pofiját kapta, de végül őt se vettem meg.

Aztán újra megláttam Melody-t, és mivel a Francia babákon nem rég gondolkodtam el, ezért feltűnt, hogy neki is olyan csücsöri szája, és kislányosan helyes pofikája van, mint a fent említett két babának. Másodszori látásra szerelem volt. :) Furcsa, hogy tetszik, mert igazi lányra/nőre azt mondanám te jó ég, de babába egész helyes. :)

A pofija után a sok kis apró kiegészítője tetszett meg, főleg a zokni, és valódi masni a cipőjén. De a lakkozott körme, és a két copfba feltűzött haja is növeli a cuki faktort.

Egyébként My Melody a dobozon is látható nyuszi figura eredeti neve, aki Hello Kitty játszótársa. Vagy valami olyasmi, mert sokszor lehet őket képeken együtt látni. Mindkét figura a japán Sanrio vállalat legismertebb rajzfilm figurája. A'70-es években debütált Hello Kitty japánban, a '80-as években került az Egyesüt Államokba, és akkor vált igazán népszerűvé, amikor nagy sztárok kezdték hordani a Hello Kitty mintáju cuccaikat. 1983 óta ő az amerikai gyerekek nagykövete az UNICEF-ben. (Forrás: Wikipédia)
Hello Kitty Barbie is van ám. :) Bár ő annyira nem tetszik. My Melody inkább kislány, akihez jobban illenek a rajzfilm karakterek, de a Hello Kitty Barbie nőiesebb, és valahogy nem illik hozzá a cica. Nem mintha felnőtt nőn nem láttam volna még pl. Micky egeres felsőt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése