2010. november 4., csütörtök

Barbie collector.com designváltása

Megváltozott a Barbie collector.com. Eleinte alig igazodtam ki rajta.

Most már a shopon keresztül lehet csak böngészni. Nincs olyan sok lehetőség a böngészésre, mint régebben, hogy például évszámra, ritkasági fokra, sorozatokra, tervezőkre ...stb. lebontva lehetett kilistázni a babákat. Az évszámok is kisebb kategóriába kerültek, kategória is jóval kevesebb van.

Ahogy a vásárlást most jobban előtérbe tolták inkább csak a legfrissebbeket lehet könnyen megtalálni. Vagyis, ami még kereskedelmi forgalomban kapható. Például, ha beírom a keresőbe, hogy Legend of Ireland, akkor a 3 legutóbb kiadottat hozza csak ki és nem az összeset. Egy másik keresés alkalmával beírtam, hogy Marilyn Monroe és csak a 2009-es kiadást listázta ki, pedig azon kívül még van 3 (vagy több?), csak régebbi kiadásúak.

Lehet, hogy idejét érezték egy design frissítésnek, de nem kellett volna a böngészést ennyire leépíteni. Egyáltalán nem vagyok velük megelégedve.

Miután belépek a saját oldalamon is csak a kaphatóak jelennek meg, bár kiírja szám szerint, hogy mennyi van a gyűjteményemben és mennyi a kívánság listám, a felét sem jeleníti meg. Pedig a regisztrált tagoknak ez lehetett volna egy plusz funkció, hogy a régebbiek is látszanak. Az egyes babákhoz írt jegyzeteim is eltűntek, bár újra írhatom (Hurrá!), mert a funkció nem szűnt meg. (Itt vezettem kitől, mikor, mire kaptam az egyes babát, vagy mikor vettem.)

A régi oldalak törlésével a régebbi bejegyzéseim egyes linkjei sem élnek, és az oldalsó gyűjteményemét is majd frissíteni kell.

Egy pozitív újítása van azért a dolognak. Most már az egyes babákhoz, vagy csak úgy, fel lehet tölteni fotókat. Én már meg is tettem. Aki keresne az Szimun-ként megtalál.

A Community-nál lehet megnézni az egyes tagok aktivitását (commenteket, kép feltöltéseket...). Lehet barátokat is bejelölni, mint egy fórumon vagy közösségi oldalon. Biztos ez is volt a cél, hogy vonzza a közösségi szerep a fiatalokat. De akkor se kellett volna megcsonkítani a keresést!!! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése