2010. március 22., hétfő

Régi és új dobozok pro és contra



Az új átlátszó dobozokat nagyon szeretem, mivel nincs vitrinem ahová kibontva kitehetném a babákat, ezért az eddigieket is a dobozukban tartottam. (Pontosítok vitrin van csak mást tartunk benne.) Sok gyűjtőnél láttam, hogy egyáltalán ki se nyitja a már meglévő babáit, mert így megőrzi az értékét. Én azért szeretem őket megfogni, minden nézőpontból látni. Ezért ki szoktam bontani, de nagyon finoman, hogy utána visszatudja tenni a dobozba. A régi papírdobozoknál ezt meg lehetett tenni, de az újaknál nem mindig. A régit egyszerűen alul kibontotta az ember, és kihúzta a babát azzal a kartonnal, amire rá volt erősítve, vagy leemelte a doboz tetejét, de most ezt az átlátszó dobozt nem minden esetben lehet a fentiekhez hasonlóan kibontani (bár előfordul). Végülis így, hogy a doboz négy oldalából három átlátszó és a teteje is, olyan hatása van, mint egy vitrinnek vagy üveg tégelynek. Ügyes megoldás nem mondom, de én azért szeretném meg is fogni, amit megvettem.




1 megjegyzés:

  1. Ezeket az új fajta dobozokat én se kedvelem! Nem lehet plexi nélkül megnézni benne a babát a nélkül, hogy látványosan ki ne bontanám. Bezzeg az olyan doboz mint az orosz hercegnőnek van, az a kedvencem! Ki is lehet állítani benne, és kibontás nélkül csodálható a darab.

    VálaszTörlés