2010. március 25., csütörtök

Japán Barbie



Nagy rajongója vagyok a japán kultúrának, és nem utolsó sorban az animéknek (japán rajzfilm). Már a gyűjtői szenvedélyem kezdetén tudtam, hogy legalább egy kimonós babát akarok, csak még az nem volt biztos melyikhez tudok majd hozzá jutni. Sokféle kimonós barbie van, már régebben is csináltak, de az újabbakat a csinosabb, helyesebb pofi miatt mindig jobban szerettem. Ezért két lehetőség merült fel: a japán Happy New Year éa a Princess of Japan. (Bár van egy harmadik is, álmaim netovábbja, de ez a körülményeimhez képes lehetetlen: Maiko )

Na már most, mint említettem anyagilag nem vagyok a toppon, ezért jó darabig ki volt zárva mindkettő, bár sóvárogtam néha a képeik előtt. Egyik alkalommal barátnőm, aki szintén gyűjtő, felhívott hozzájuk, és megmutatta a rózsaszín kimonos csodát. Nagyon szép, még nézni is jó érzés. :) Kb. egy félévre rá megtudtam venni a Princess of Japant, egész jó áron. Ráadásul én pont ezt a sorozatot gyűjtöm. Így most barátnőmnek megvan az egyik, nekem a másik. :) Sőt, ahogy nézegetem őket, ami nekem van meg még jobban is tetszik, mintha nőiesebb lenne, a másik pedig kislányosabb. Bár lehet, hogy ezt már csak a "színkódolás" mondatja velem, mert ugye az egyik rózsaszínbe van öltözve a másik pirosba.


1 megjegyzés:

  1. Neki valóban komolyabb a kinézete. Ami jobban tetszik benne, az kimonó színessége. A másiknak, amilyen Nekem is van, kicsit hókák a színei, habár Nekem már Ő a szívem csücske (a Happy new year).
    Nálam a Happy New Year barbie a kedvenc még pedig azért amit írtál: egyesül benne az anime(Japán iránti szeretetem), a Barbie imádatom és a gyűjtőszenvedély.
    Tökéletesek!

    VálaszTörlés