2010. május 10., hétfő

Menyasszonyi Barbie



Azt mondják minden lány életben elérkezik a nagy nap...


Nekem is az egyik nagy kedvencem a menyasszonyi ruhás Barbie-k. Bár igaz, hogy eddig csak egy játék babám, és egy ruhám volt tegnapig ebben a témában. Ezen a téren Monique Lhuillier volt évekig az álombabám, de ma sikerült megszerezni Vera Wang új mennyasszonyát, a The Romanticist-et.

Egyébként a gyűjtős menyasszonyi babák közül szinte az összes tetszik. Kivéve kettőt, amik még ingyen sem kellenének (bár ez azért túlzás :) ).

A híres Bob Mackie által tervezett rózsaszíncsoda kicsit groteszkül hat. Ez az a tipikus példa, amikor a kevesebb több lett volna. Szerintem túl sok és túl nagyok azok a díszek a ruháján, és a fátyolt is furának tartom, ahogy a fején van olyan mintha egy turbán vagy egy latin amerikai táncos gyümölcskosara lenne a fején. A másik menyasszonyi baba, amelyik nem tetszik, az a Vera Wang által tervezett régebbi menyasszonyi ruha. Ez főleg azért, mert mit keres egy menyasszonyi ruhában FEKETE! Nem gyászolni megy a templomba! Hacsak nem a szüzességét, mert ugye a hófehér ruha a menyasszony tisztaságát és szűziességét szimbolizálja. Nem mintha manapság divat lenne szűzen férjhez menni, de a fehér ruha olyan szép hagyomány! Persze sokkal szebb, ha feldobja valami más színű szalag, vagy dísz, de nem FEKETE!

23 megjegyzés:

  1. Gratulálok hozzá! Örülök, hogy sikerült megszerezni! :D

    Annyira szép az a baba!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretnék énis ilyen babákat gyűjteni,de nem tudom hol lehet ilyet kapni :/ Tudsz segíteni? =(

    VálaszTörlés
  3. Szia! Persze, szívesen adok egy-két tippet. De elég egyszer is írnod. Mindegyik bejegyzésedet megkaptam, csak még napközben nem vettem észre őket. :)

    Az olyan hipermarketekben, mint a Tesco és az Auchan hiába keresnéd őket. Vidéken nem jellemző, de Budapesten érdemes körülnézni a játékboltokban. Általában az eladói pult mögé vagy a kirakatba teszik. Az interneten is érdemes nézelődni: Tesz-Vesz, Vatera, E-bay.

    VálaszTörlés
  4. Bocsi,de ez a szar elküldte többször =( Bp-n lakom,gondoltam Tescoban nemlesz :D és esetleg régebbi kiadások is vannak? pl. 2008 Barbie mert arra fáj a fogam nagyon..http://www.barbiecollector.com/showcase/product.aspx?id=1003856&t=modern&t2=editions&x=editions&y=g35&sort=name

    VálaszTörlés
  5. Semmi baj. 2008-as még szokott lenni, de nagyon változó. Van amiből olyan sokat hoztak be, hogy majdnem minden játékboltnál van, mint a Spanyol baba, de például amit belinkeltél nem is emlékszem, hogy láttam volna, de attól még lehet...

    VálaszTörlés
  6. Remélem lesz,a spanyol baba is nagyon tetszik,majd megnézem pár helyen :) Köszi mindent,am nagyon tetszik a blogod,meg a gyűjteményed,főleg a holiday angel babák,meg ez a menyasszonyi :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi :)
    Esetleg írd meg mire jutottál.

    VálaszTörlés
  8. oké :) nézegettem a neten..találtam jókat,csak hát elég drágák amiket kinéztem :/

    VálaszTörlés
  9. Hát igen, mivel limitáltak drágák, és külföldről hozzák, ezért a szállítási költség is ránk hárítódik.

    A Tesz-veszen regina1999-nek vannak még angyalkái. Vagy már azokat láttad?

    VálaszTörlés
  10. Nemtudom,megnézem..De esetleg nemtudod mit jelent az,h 7 nap van hátra az aukcióból?7nap múlva lejár,vagy mi?

    VálaszTörlés
  11. Igen, 7 nap múlva befejeződik az akció, és az utolsó pillanatig lehet rá licitálni, és a legnagyobb licitet tevő viszi a tárgyat. De ha nem kell el, akkor általában újra meghirdetik. Úgyhogy, ha még nincs rá licit még nyugodtan gyűjtögetheted a pénzt arra, amit kinéztél.

    VálaszTörlés
  12. Oké :) Köszi mindent :) Majd szólok hogyha sikerült vmi, am te mióta gyűjtöd őket? És honnan jött az ötlet,nem néztek gyerekesnek?

    VálaszTörlés
  13. 2005-ben kaptam az első babámat, ami elindította a szenvedélyemet. Azóta is volt, hogy jeles napokra ajándékba kaptam, de gyűjteményem 2/3-át már én vettem.

    A régebbi bejegyzéseim között már írtam, arról hogy hogyan kezdődött a gyűjtői szenvedélyem.

    VálaszTörlés
  14. Értem :) Csak attól félek,h emiatt azt mondanák,h Barbie-zom..vagy vmi..

    VálaszTörlés
  15. Érdemes őket meghagyni a dobozukban, mert akkor többet érnek. Vagy lehetőség szerint vitrinben tartani. Akkor nem mondhatják, hogy játékszer, ha így vigyázol rájuk. És a bunkóknak érdemes felhívni a figyelmét rá, hogy befektetésnek szem utolsó. Mert azok a babák, amik már nincsenek kereskedelmi forgalomban (kb. másfél-2 év alatt elfogy a Mattelnak, csak aukciós oldalakon lehet utána beszerezni) értékesebbek, mint mikor agyártótól megveszik.

    VálaszTörlés
  16. Ez igaz, mert tuti megszólnának..erre esküdni mernék :S

    VálaszTörlés
  17. Szeretném még megkérdezni,h az E-bayen keresztül hogyan tudnám megvenni a babát?Mert megtaláltam azt amit kerestem nagyon jó áron..csak ez egy küldföldi oldal és nemigazán tudom,hogy hoznák ki..

    VálaszTörlés
  18. Hú, az a baj, hogy alig tudok angolul, és nekem is egy barátom intéztem, amikor kellett valami onnan. Ha jól emlékszem azt mondta, hogy meg kell nézni, hogy az illető postáz-e egyáltalán Magyarországra, és hogy mennyi a biztosított posta, meg ilyenek. Sajnos, ehhez nem igazán értek... :(

    VálaszTörlés
  19. Oké,nembaj én tudok angolul elég jól,csak gondolom ,ha Németországból akarják kipostázni elég költséges lesz :S

    VálaszTörlés
  20. Szia Rubi!

    Ebay-ről való rendelés kicsit kockézatos. Az a legnagyob baj vele, hogy ha biztosra akar menni az ember, akkor valamilyen regisztrált postázási mód kell. Egy babára a postaköltség kb. 5000 forint, de ez csak az alap. Nekem sajnos már veszett el 1-2 rendelésem, ezér mostanában csak a legjobb és legdrágább postázási módot választom. Ja, és ami még fontos! Ha külföldről akarsz rendelni szükséged lesz egy dombornyomott vagy virtuális internet kártyára! 26 éves korig ezt a CIB-nél ingyen megkapod!

    VálaszTörlés
  21. Jézusom,akkor sztem erről egyenlőre lemondok :( Elég nehézkésen menne a dolog,de köszi,h szóltál :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Hol tudsz ennyi collectoros barbiet szerezni nekem csak egy van és azt is olaszországból hoztam. Még tervezek basics-osat is. De amit a legjobban szeretnék az egy Grace Kelly barbie az e-bay-on találtam párat de inkább játékboltból szeretnék de melyikből???

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Játék boltban egyre nehezebb szerezni, mert a boltosoknak már nem éri meg tartani. Sőt a magyarországi Mattel nem forgalmazza. Tehát beszállító függő a dolog. Részletesebben tavaly júniusban írtam erről, ebben a lenti bejegyzésemben: Beszerzőhelyek Magyarországon

    VálaszTörlés