2014. március 2., vasárnap

Bob Mackie Princess Stargazer



Lassan azt kell, hogy mondjam hogy nem is számítottam jobbra Bob Mackie-től... A legutóbbi kreációi mind túl vannak spilázva. Ennél is a kevesebb több lett volna. Régebben volt néhány igazán figyelemre méltó alkotása. Általában szeretem a habos-babos dolgokat, sokszor még jobban mint az átlagos magyarok, de ha valami már nálam is kivágja a biztosítékot akkor az már jelent valamit...

Nem tudnám megmondani hogyan lehetett volna ezt jobban megcsinálni. Az egész úgy rossz, ahogy van. Túl élénkek a színek, a smink sok, a szárnyak és az a hatalmas virág a melkasán otromba... Talán ha sárga-zöld színkompozícióval próbálkozott volna, de nem is tudom...

1 megjegyzés:

  1. Imádok tervezni, és ez a kreálmány valahogy nekem sem jön be a "mentsük el, lehet belőle tanulni valamit" kategóriába. Ezt a példányt nem venném lajstromba, valahogy sok nekem egy csillaghercegnőhöz képest. Én nem így képzelném el, de ez már az én bajom :P

    VálaszTörlés